کنترل و نفوذ به مغز
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 

در این قسمت سعی دارم تا کمی بیشتر درباره تکنولوژی های استفاده شده در پروژه کنترل ذهن با شما صحبت کنیم.

برای خنثی سازی و آمادگی برای دادن پاسخ مناسب به کنترل ذهن الکترونیک ،اولین قدم این است که متوجه شویم چنین تکنولوژی هایی چگونه رشد یافته و مورد تست قرار گرفتند.تکنولوژی هایی که از دهه 1950 تا کنون برای کاربردهای نظامی و خانگی پیدا شده و تا کنون رشد کرده اند.

تکنولوژی آزار و اذیت و کنترل ذهن الکترونیک از دهه 1950 به عنوان یکی از شاخه های فرعی پروژه MKULTRA سازمان CIA ایجاد شده و استفاده از آغاز شد.

                    

به دلیل اینکه تکنولوژی استفاده شده در این پروژه در حد بسیار بالایی طبقه بندی شده و محرمانه بوده است، اکثر اطلاعاتی که درباره این پروژه تا به حال به بیرون درز کرده است مبتنی بر اعترافات و خاطرات  یک گروه حدود 2000 نفری از قربانیان این آزار و آسیب رسانی الکترونیک بوده است.تمام قربانیان و افراد مورد آزمایش بدون استثناء اینگونه گزارش داده اند که این آزار و اسیب رسانی الکترونیک پس از آنکه شروع شد تقریبا تا آخر عمرشان ادامه داشته است.

این تاثیر و آسیب رسانی در همه شهرها،ایالات و کشورهایی که قربانی و هدف در آنها بوده و جابجا می شده است ،ادامه می یافته است به صورتیکه سوژه و قربانی به هیچ عنوان مفر و راه فرار و گریزی از کنترل و تاثیرات آن نداشته است.این کنترل و آسیب رسانی حتی در زندانها و بیمارستانها نیز ادامه داشته و جتی تا زمانیکه مثلا سوژه و قربانی به علت دچار شدن به سرطان در حال جان دادن بوده و با مرگ دست و پنجه نرم می کرده ،ادامه می یافته است.

          

بسیاری از این قربانیان در حال حاضر 70  یا 80 ساله هستند. بسیاری از آنها خود دارای خانواده و فرزند بوده و غالبا فرزندان آنها نیز سوژه و قربانی همان آزمایشات و تستهایی هستند که والدینشان تجربه کرده اند.آنها نه تنها مورد شکنجه و آزار قرار گرفته و می گیرند،بلکه در بسیاری از اوقات به شکلی وحشیانه و دردناک به قتل نیز می رسند. 

                     

                  


من قصد دارم تا حد امکان در رابطه با برخی از تکنولوژی هایی که به منظور کنترل ذهن استفاده می شوند،صحبت کرده و شما را با آنها آشنا کنم.امید است تا همه ما با افزایش سطح دانش و آگاهی خود،از این دانش برای بهبود حالات روحی و روانی خود بهره گیریم و نقشه های دشمنان خود که قصد نفوذ و تسلط بر ذهن و روان ما را دارند خنثی کنیم. 

      

     

                


با افزایش دانش ما در رابطه با روانشناسی و علوم عصبی و به تبع آشنایی بیشترمان با سیستم اعصاب در بدنمان این سئوال پیش آمده است که آیا امواج و سیگنالهای الکترو مغناطیسی که ما روزانه در معرض تماس با آنها قرار می گیریم،قادر هستند تا در رفتار ما تاثیر گذاشته و ما را وادار کنند تا به شکل خاصی تفکر کرده و رفتار کنیم؟

بدون شک اگر چنین چیزی ممکن باشد،جالبترین چیزی است که حکومتها و قدرتهای بسیاری در جهان خواستار دستیابی به آن هستند.هیچ سلاحی قدرتمندتر از این نمی تواند باشد .چون بدون هیچ سر و صدایی و بدون اینکه رد پایی از خود به جای بگذارد کنترل میلیاردها انسان را در اختیار شما قرار خواهد داد.می توان آن را برای کاربردهای مختلف نظامی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی به کار برد.

                      

--------------------------------------------------------

حال اجازه دهید کمی علمی تر در رابطه با این تکنولوژی ها بحث کنیم و کمی بیشتر در جزئیات آن دقیق شویم.

                       

پیشرفتهایی که در تکنولوژی تصویر برداری MRI روی داده است به ما این امکان را داده است تا زبان انرژیکی را که برای مغز انسان قابل فهم است  رمز گشایی کرده و بفهمیم.

هر انسان با استفاده از ورودی های حسی مختلفی که دارد (بینایی،شنوایی،لامسه،بویایی،چشایی) اطلاعات را از محیط اطراف خود دریافت می کند.

سلسه اعصاب مختلف این اطلاعات را به صورت سیگنالهای الکتریکی به مغز منتقل می کنند.این اطلاعات در مغز رمز گشایی شده و تجزیه و تجلیل می شوند. هر چیزی که ما می بینیم،می شنویم،لمس می کنیم و .... و هر موضوعی که به آن می اندیشیم مناطق و نقاط مختلق و متفاوتی را در مغز تحریک می کند.

        

با استفاده از تکنولوژی های جدید تصویر برداری مغزی (منجمله MRI) می توانیم از میزان شدت فعالیت و انرژی مناطق مختلف مغز اطلاع حاصل کنیم.مغز برای تجزیه و تحلیل و رمز گشایی این اطلاعات از زبان مخصوصی استفاده می کند.

     

       

       

حال اگر این روند را معکوس کنیم چه اتفاقی می افتد؟مثلا اگر بتوانیم نقاط خاصی را در مغز با استفاده از وسیله ای مناسب تحریک کنیم می توانیم خاطره یا احساس خاصی را برای فرد،مجددا بازسازی کنیم. حتی می توانیم با تحریک نقاط خاصی در مغز شخص را به طور مصنوعی وادار کنیم تا تصویری ببیند یا صدایی بشنود یا وجود کسی را در اطراف خود احساس کند، بترسد  ، بخندد ، بگرید و الی آخر...


حتی هم اکنون موفق شده اند تا از طریق ذهن یک انسان یک روبات و آدم آهنی را کنترل کنند.

       

   

پس اینکار عملا از نظر تکنولوژیک امکان پذیر بوده و شدنی هست.

و کسانی هم که از نظر تکنولوژیک توانایی چینین کاری را دارند و علاوه بر آن شهوت و تمایل انجام چنین کاری را دارند نیز کم نیستند.


در حال حاضر توانایی تکنولوژیک لازم برای انجام کاربردهایی از قبیل :

تغییرات رفتاری از راه دور " Remote behavior modification "  

شکل دهی عقیدتی Opinion Shaping""

قانع سازی و تحریک نا خودآگاه Subliminal persuasion""

تسلیم ذهنی Mental compliance" "

تحریف و سرکوبی شناختی Cognitive dampening or distortion""

آسیب رسانی جسمی  به سلامتی فرد "Impaired Health"

وجود دارد.

در حال حاضر استفاده از تکنولوژی هایی چون  بی سیم "  Wireless  " ، شبکه های سلولی مخابراتی " Cellular networks   " ،ماهواره ها و تکنولوژی های زیست سنجی بیومتریک به طور وسیع و در حجم گسترده ای رایج شده و متداول است و همه ما کم و بیش به طور روزمره با آنها درگیر هستیم.و متاسفانه از آسیب هایی که استفاده بی حد و حصر این تکنولوژی ها بر سلامتی ما می گذارد،غافلیم.

           

                 

 

علاوه بر آن پیشرفتهای جدید که در زمینه تکنولوژیهایی چون پلاسما فتونیک " Plasma Photonics  " ،مهندسی کوانتومی Quantum engineering""  و سلاحهای تمرکز و هدایت انرژی صورت گرفته است و با آشنایی با آنها می توان تا حدودی با خطرات احتمالی ناشی از سوءاستفاده از چنین تکنولوژیهایی آشنا شد.

در قسمتهای بعدی ان شا الله در رابطه با این مو ضوعات جزئیات بیشتری را ذکر خواهم کرد.

متوجه خواهید شد که چگونه چنین تکنولوژی هایی  را می توان برای هدف قرار دادن سوژه های انسانی استفاده کرد.سوژه هایی که نسبت به برخی طول موجهای بیولوژیکی حساس شده اند و به طور خودکار و ناخودآگاه نسبت به برنامه ریزی که شده اند واکنش نشان می دهند.اصول اصلی و عمومی که بر این روشها حاکم هست کاملا مشابه و شبیه به تکنولوژی مخابرات رادیویی هست.ولی با این تفاوت که در اینجا دستگاه گیرنده ،آناتومی و بدن انسانی هست.به نمودار زیر دقت کنید.

      

آیا این تشابه فقط تصادفی و اتفاقی است؟

شبکه جهانی تلفن های همراه یک مثال مهم از پروژه های مخفی و کنترل ذهن بروی توده های عظیم جمعیتی و مردم می باشد.

          

در نمودار بالایی جذب "Absorption" فرکانس های رادیویی توسط بدن انسان نمایش داده شده است.مغز در مرکز و در فرکانس 900MHZ "  " قرار دارد.این فرکانس و دومین هارمونیک آن" 1800MHZ " ،با فرکانس میکرو ویو تقریبا تمام فرستنده های GSM ،تطابق دارد.

علاوه بر این در داخل آن نیز مدولاسیون های 217 و 8.34HZ  جاسازی شده است. این دومی به عنوان مودالیتی "Entrainment" برای امواج مغزی آلفا "Alpha Brainwaves"  ،نیز شناخته شده است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که" Entrainment " چیست؟
 

    

Diagrammed above is a standard GSM pulse train, comprised of a brain-resonant 900Mhz (or 1800MHz) carrier,. It is transmitted in 0.577ms duration bursts at a repetition rate of 217 per second. Every 26th burst is omitted, thereby implementing an 8.34Hz component.

                        
 

آیا این تطابق فرکانسی فقط یک اتفاق می تواند باشد یا اینکه کل این سیستم جدای از استفاده اش در ارتباطات و مخابرات ،برای انتقال و ارسال سیگنال به طور مستقیم به مغز استفاده می شود. تنها چیزی که باقی می ماند این است که چه الگوی تاثیر گذار ذهنی،رفتاری یا سلامتی مد نظر باشد.


 

 

تکنولوژی

ENTRAINMENT

    

در فیزیک تئوری Entrainment  ،پروسه ای است که در آن دو جسم در حال ارتعاش، وقتیکه از یکدیگر دور هستند،با سرعتهای متفاوتی ارتعاش می کنند.ولی وقتیکه به یکدیگر نزدیک می شوند و یا به طریقی به یکدیگر متصل می شوند،با سرعت یکسانی با یکدیگر ارتعاش می کنند.

جسمی که با سرعت بیشتری ارتعاش می کند از سرعت خود کاسته و جسمی که با سرعت کمتری ارتعاش می کند بر سرعت خود می افزاید.

                                    

کریستین هویگنس Christian Huygens"" یک فیزیکدان و دانشمند و مخترع برجسته و مهم  قرن هفدهم میلادی بود.او مخترع ساعت پاندولی می باشد.او متوجه شده بود که وقتیکه دو ساعت پاندولی را بسیار نزدیک به هم قرار می دهد،این دو ساعت با ریتم و فرکانس یکسانی شروع به نوسان می کنند.او برای توجیه این پدیده از واژه (Entrainment) استفاده کرد.

 

آزمایشاتی که بعدها نیز صورت گرفت روی دادن چنین پدیده ای را نشان داده و تائید می کرد. توضیحی که می توان برای علت و دلیل روی دادن چنین پدیده ای ارائه کرد،این است که ،در زمانیکه دو جسم با فرکانس و ریتم متفاوتی از یکدیگر نوسان می کنند،مقدار بسیار جزئی و کوچکی از انرژی بین این دو جسم منتقل شده و جابجا می شود.این انرژی ناچیز و جزئی کافی است تا به این دو جسم نیرو وارد کرده و آنها را وادار کند تا با سرعت و آهنگ یکسانی نوسان کنند.

جالب اینجاست که بدانید،قوانین حاکم بر تئوری Entrainment"" جهانی بوده و همه گیر است.

روی دادن چنین پدید ه ای را در شاخه های مختلف علمی می توانیم رد یابی کرده و مشاهده کنیم.در فیزیک،شیمی،عصب شناسیNeurology،زیست شناسی،دارو شناسی Pharmacology،پزشکی،نجوم و ....

                              
 

هویگنس بیشتر به روی دادن چنین پدیده ای در سیستم های مکانیکی مثل ساعتهای پاندولی توجه کرده و تمرکز کرده بود.

بسیار جالب است اگر بدانید که این پدیده و اثر جالب و عجیب می تواند چه تاثیری بر یک موجود زنده و خصوصا بدن انسان بگذارد.این پدیده به عنوان یک اصل و قانون طبیعی می تواند برای رشد و تکامل و موفقیت و بهروزی هر انسانی استفاده شده و فوق العاده موثر باشد.

به عکس،مانند هر قانون و اصل دیگر طبیعت،اگر دانش استفاده و بهره گیری از آن در اختیار نا اهلان و سیه دلان قرار بگیرد می تواند اثار فاجعه بار و وحشتناکی را به بار آورد.در ادامه بیشتر در باره هر دو جنبه مثبت و منفی آن صحبت خواهیم کرد.ان شا الله

بیوفیدبک

Biofeedback

    


 

این تکنولوژی در دسته تکنولوژی های بیوفیدبک" " Biofeedback قرار دارد.با کمال تاسف باید گفت در دیکشنری ها و فرهنگ های انگلیسی به فارسی معادلی برای این کلمه و اصطلاح وجود ندارد.منظور از بیوفیدبک ،بررسی یک سلسله عکس العمل ها و آثاری است که در یک موجود زنده بر اثر یا در مقابل محرک خاصی بروز می کند.

در این روش ها پس از آنکه انسان-یا هر موجود زنده دیگری- در معرض یک مجرک یا شرایط خاص قرار می گیرد،عکس العمل یا فیدبک مغزی او که تنش یا ریلکس شدن است،از طریق اندازه گیریهایی به روشهای زیر مشخص می شود:


- میزان فعالیت الکتریکی عضلات بدن "EMG"

  -میزان مقاومت الکتریکی پوست "ESR"  

- چگونگی ریتم امواج مغزی "EEG"

     

          

EMG

       

EEG

EEG MUSIC


اولین آزمایشاتی که درباره اثر این پدیده بروی موجودات زنده،انجام گرفت توسط یک فیزکدان فرانسوی به نام دمارتین  "de Mairan" در سال 1729  انجام گرفت.

                                         

او در ابتدا درباره Photic Entrainment" " - پاسخ دهی به سیکلهای تاریکی و روشنایی- در گیاهان علاقمند شده و به مطالعه پرداخت. اگر مطالب قبلی (قسمتهای ابتدایی مقالات رستاخیز 2012) را مطالعه کرده باشید در آنجا درباره سیکلهای مختلف نجومی مخصوصا سیکل های شب و روز (تاریک و روشنی) و اهمیت آن بر ساعت زیستی موجودات زنده و مخصوصا انسانها بحث کرده و مختصرا توضیحاتی را ارائه دادیم.

برای تذکر بد نیست که اشاره کنم که منظور از ساعت زیستی  یا "Circadian rhythm" چیست؟

ساعت زیستی


ساعت زیست‌شناختی، یا ساعت بدن یک چرخهٔ تقریباً ۲۴ ساعته در فرآیندهای زیست‌شیمیایی، فیزیولوژیکی، یا رفتاری موجودات زنده، شامل گیاهان، جانوران، قارچ‌ها و سیانوباکتری‌ها است. اختلال در ساعت زیست‌شناختی انسان می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های بسیاری شود.. تنوع دوره‌های فعالیت‌های زیستی در موجودات زنده برای فرآیندهای بسیار ضروری انجام می‌گیرد. فرآیندهایی که در جانوران شامل خوردن، خوابیدن، جفتگیری کردن،مهاجرت، خواب زمستانی و تقسیم یا باززایی سلول‌ها است و در گیاهان شامل جنبش‌های جوانه‌زنی، واکنش‌های فوتوسنتزی است.

در میان دوره‌های گوناگون مهم‌ترین دوره، دوره‌های شبانه‌روزی است که با نام ریتم شبانه‌روزی هم معروف است.

به همان اندازه که انسان‌ها باید به خوردن و ورزش کردن کافی توجه کنند باید ریتم‌های شبانه‌روزیشان را نیز در نظر داشته باشند.

 آزمایشهای مختلفی در رابطه با Entrainment" " بروی انواع مختلف حیوانات انجام شده است.مثلا آزمایشات نشان داده است که جیرجیرکها به صورت هماهنگ و با یکدیگر جیرجیر می کنند و کره های شب تاب هم در یک زمان و با هم چشمک می زنند.

علاوه بر این آثار Entrainment"" در سایر حیوانات پیشرفته تر و منجمله انسانها نیز مشاهده شده و دیده شده است.به طور کلی Entrainment در سطوح مختلفی در حیوانات و گیاهان و انسانها روی داده و مشاهده می شود.مشخص شده است که Entrainment"" حالتی است که اصلا برای پیدایش و ادامه حیات بروی زمین لازم و ضروری بوده است.دانشمندان اکنون متوجه شده و دریافته اند که حتی کوچکترین باکتری ها دارای سیکل و ساعت زیستی " Circadian Rhythm"  (سیکل 24 ساعته ای که در تمام موجودان زنده وجود دارد.) هستند.
برخی از دانشمندان اینگونه عنوان می کنند که اصلا و فقط موجودات زنده ماشین های ارتعاش کننده ای هستند که به یکدیگر متصل هستند.

           

یکی از مباحث و موضوعات مهم در زمینه تحقیقات در رابطه با تئوری" " Entrainment این است که متوجه شویم که مثلا یک  ریتم بدنی خاص با کدام محرک و تحریک کننده Stimulus"" ارتباط داشته و مربوط است.در موجودات ساده تر چون باکتریها و حشرات و غیره ... چون پیچیدگی بدنی و سیستم اعصاب آنها کم است، اینکار کار چندان سختی نیست ولی در رابطه با انسانها به خاطر پیچدگی بدنی و ظرافتی که در سیستم عصبی آنها وجود دارد،اینکار به علم و تکنولوژی بسیار بالایی نیاز دارد.

طریقی که Entrainment"" بر سلامتی انسان تاثیر می گذارد را می توان در شرایطی مشاهده کرد که در آن ریتم های ثابت و پایدار با سلامتی ارتباط پیدا می کنند. مثلا یک بدن سالم داری یک ریتم و ضربان قلب سالم و پایدار است.
یک بدن بیمار و ناسالم با یک ضربان و ریتم قلبی غیر منظم و نا مرتب ارتباط دارد.در چنین حالت و شرایطی بیمار باید از یک
"Peacemaker" استفاده کند که ضربان های قلبی فرد را تنظیم کرده و Entrain" " کند.

"Peacemaker"  ها جان میلیونها انسان را نجات داده اند.

                              

امواج مغزی

 

  

 

اما داستان امواج مغزی چیز دیگر و متفاوتی است.مغز ،چیز پر هرج و مرج و بی نظمی هست که فرکانس های فعالیت آن دائما در حال تغییر و تحول است.

روش و متد دریافت و ثبت ریتمها و امواج الکتریکی مغزی از طریق جمجه سر با تحقیقات و آزمایشهای ریچارد کاتن " Richard Caton " در سال 1875   آغاز شد و نهایتا در دهه 1920 منجر به اختراع دستگاه EEG(electroencephalograph) توسط هانس برگر " Hans Berger "  شد.
برگر ،پنج رنج و بازه مختلف از فرکانس های امواج مغزی را شناسایی کرده و دسته بندی کرد.

 

 علارغم تمام محدودیتهایی که در روش آنالیز مغز با روش EEG وجود دارد،ولی در حال حاضر کاملا مشخض شده است که الگوها و امواج نمایش داده شده در دستگاه EEG منعکس کننده حالات و احساسات مختلف روحی و روانی فرد است.

مشخص شده است که برخی از امواج آلفا و بتای

|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: کنترل مغز , نفوذ در مغز , نقشه های شوم CIA درباره مغز , cia ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/